-
داستان سری بازی کال آف دیوتی مدرن وارفار (مدرن وارفار1)
1393/07/12 03:29
خالد ال اسد اسلحهای به سمت رئیس جمهور میگیرد و او را به قتل میرساند.با انتشار این ویدویو ترس دنیا رو فرا میگیرد. مخوف ترین تروریست خاورمیانه رئیس جمهور را به قتل رسانده و الان بر سر حکومت نشستهاست و قدرت خیلی بیشتری پیدا کردهاست. برای انگلستان جالب است که خالد چطور توانسته است چنین قدرتی برای کودتا به دست...
-
Modern Warfar 1)Call of duty 4)
1393/07/11 04:24
تاریخچه: غوغایی از اینفینیتی که در سال 2007 تحولی عظیم در صنعت گیم را نمایان کرد و نشان داد که پنجره ای جدید رو به دنیای بازی باز شده است.استرس،هیجان،ترس،مرگ،شادی،تمام احساسهایی است که این بازی در شروع خود به مخاطب القا میکند.حس حمله به یک ناو و یا مقر نظامی با تیمی از افسرانی که دوره های جنگ نوین را گذرانده و مانند...
-
Call of duty 3
1393/07/10 04:14
ن سخه سوم از سری بازی های کال اف دیوتی در سبک تیراندازی اول شخص اکشن است که در سال ۲۰۰۶ توسط Activision برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بعد از موفیقیت های دو نسخه قبلی این سری که باعث شد در دل گیمرها جای بگیرد و بتواند در سایت های بزرگ نقد و بررسی نمره خوبی را کسب کند و همچنین فروش عالی آن سازندگان بازی تصمیم...
-
آموزش چگونگی نقد و تحلیل گیم(بخش اول)
1393/07/09 04:11
با توجه به روند ساخت بازی های رایانه ای که روز به روز شاهد پیشرفت چندان بازی ها و همچنین وجود رقابت در بین محصولات شرکت ها اهمیت موضوع نقد و بررسی بازی ها اهمیت دو چندانی پیدا می کند.زمانی که من به عنوان یک منتقد خواستم که کار خود را آغاز نمایم ابتدا به سایتهای نقد بازی های رایانه ای رفتم و چیزی حدود به بیش از 100 نقد...
-
[ بدون عنوان ]
1393/07/08 03:18
به گزارش خبرنگار سینماپرس نشست خبری بنیاد ملی بازی های رایانه ای با حضور مینایی رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شهرام ملکی نیا مدیر روابط عمومی شرکت رایان پیشرو و حسین احمدی تولید کننده بازی شتاب در شب در برگزار شد. در ابتدای نشست حسین احمدی تولید کننده بازی «شتاب در شب» در رابطه با تولید این بازی گفت: تولید این...
-
مراحل ساخت بازی رایانهای
1393/07/05 03:06
ساخت یک بازی به پیچیدگی ساخت یک فیلم پرهزینه هالیوودی است.ماه ها برنامه ریزی و آماده سازی، نوشتن داستان بازی، شخصیت پردازی، استفاده از فن آوری های پیشرفته و قدرت بالای رایانه ای از جمله عوامل مهم برای ساخت یک بازی است. در ابتدا فرایند طراحی، ساخت و توسعه یک بازی ویدئویی توسط برنامه نویسان معمولی و غیر متخصص انجام...
-
راه های برون رفت از مشکلات ساختاری شرکتهای بازی ساز ایرانی (بخش ششم)
1393/07/04 03:20
در هرصنعت، بازاریابی (marketing) و تبلیغات از ابزارهای نیاز رشد و حتی حیات آن میباشد. با تحلیل وضعیت تولید بازیهای رایانه ای در ایران به نکته معناداری در این بخش مواجه خواهیم شد. عدم تجربه تجاری مورد نیاز در میان بیشتر شرکتهای تولید کننده بازی سبب میشود علاوه بر عدم توجه و اهمیت لازم در موضوع بازاریابی، از پذیرش...
-
راه های برون رفت از مشکلات ساختاری شرکتهای بازی ساز ایرانی (بخش پنجم)
1393/07/04 03:12
در دنیای کسب و کار یکی از مهمترین اصول حیات و موفقیت و درواقع چالشهای پیش روی آن، شناخت نیاز مخاطب و حتی ایجاد بازار برای محصول مورد نظر است. گاها اتفاقهای عجیبی پیرامون برخی صنایع نوظهور، اینچنین تعاریفی را با مشکل ترجمه در محتوا مواجه میکند. شاید این جمله کمی غریبانه بنظر برسد اما واقعیت آن است در موضوع بازیهای...
-
راه های برون رفت از مشکلات ساختاری شرکتهای بازی ساز ایرانی (بخش سوم)
1393/07/03 04:37
در آخرین دیدار اعضای عالی رتبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با مقام معظم رهبری، ایشان اهمیت توجه کافی به جایگاه صنعت بازی را به عنوان یکی از نکات ضروری بخش فرهنگی کشور خواستار شدند. زمانی از نگاه بنگاههای اقتصادی جهان، صحبت در خصوص سرمایه گذاری چندصد میلیون دلاری در صنعت بازیسازی و در تولید صرفا یک بازی مانند یک رویا...
-
راه های برون رفت از مشکلات ساختاری شرکتهای بازی ساز ایرانی (بخش دوم)
1393/07/03 03:56
صنعت بازی سازی، یکی از صنایع چابک حال حاضر در جهان است. دانش تولید بازی های رایانه ای هر روزه دستخوش تغییرات و پیشرفتهای خاصی می گردد. در طول عمر سی و چند ساله این صنعت، فناوریهای گوناگون نرم افزاری و سخت افزاری به همراه سرمایه گذاریهای عظیم درکنار حضور شرکتهای نوظهور استارت آپ به کمک این صنعت شتافته است تا هر روز...
-
راه های برون رفت از مشکلات ساختاری شرکتهای بازی ساز ایرانی (بخش اول)
1393/07/02 04:56
سرمایهگذاری عظیم کشورهای حوزه خلیج فارس جایگاه بازیسازی در ایران را بهخطر انداخته است. در آخرین دیدار اعضای عالیرتبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با مقام معظم رهبری، ایشان اهمیت توجه کافی به جایگاه صنعت بازی را بهعنوان یکی از نکات ضروری بخش فرهنگی کشور خواستار شدند. زمانی از نگاه بنگاههای اقتصادی جهان، صحبت در...
-
موتور بازی (Game Engine) چیست؟
1393/07/02 04:16
موتور بازی یک نرمافزار است که برای تولید بازی رایانه ای نوشته میشود موتورهای زیادی برای بازیها ساخته شدهاست که بیشتر آنها از طریق سیستمعامل مکینتاش ، لینوکس و مایکروسافت ویندوز اجرا میشوند. هسته هر بازی رایانهای از یک موتور گرافیکی(که وظیفه رندرینگ را بر عهده دارد) و موتور فیزیکی تشکیل شدهاست که این موتورها...
-
قلم های نوری
1393/07/01 03:30
جدا از لذت بخش بودن کار با قلم و کاغذ، شاید خیلی چیزهایدیگر باشد که شما را گاهی ترغیب به استفاده از آن ها کند. یکی از این موارد کنترل خیلی خوبی است که معمولا بر روی آن ها دارید. موس کامپیوتر هر چند به خوبی از عهده انجام خیلی کار ها بر می آید اما هر گز نمی تواند بعضی از کارها را انجام دهد. برای مثال شما نمی توانید با...
-
بازی خیابان های خونی
1393/07/01 03:17
بازی ایرانی خیابان های خونی توسط گروه healdless wizard ساخته میشود. این گروه بازی سازی کار خود را از سال ۸۹ باساخت بازیهای کوچک آغاز کردند که اکثر بازیهایشان ناموفق بوده اند اما در سال ۹۱ تصمیم به ساخت یک بازی نسبتا بزرگ گرفتند و تمام تمرکز خود را برروی بازی خیابانهای خونی گذاشتند. بازی خیابانهای خونی درسبک top down...
-
بازی مبارزه در خلیج عدن
1393/07/01 03:11
یک بازی ویدئویی ایرانی در سبک تیراندازی اول شخص و اولین بازی ویدئویی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود، که توسط استدیو آمیتیس بازی رایان تهیه شدهاست که در تاریخ یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ از آن رونمایی صورت گرفت. در این بازی که در هفت مرحله طراحی و تولید شده است بازیباز در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش ایران به...
-
اصطلاحات و تعاریف تیم های بازی سازی
1393/06/29 04:43
تاریخچه ورود هنر در صنعت بازی های رایانه ای: در روزهای اولیه از توسعه بازی یک هنرمند به تنهایی می توانست تمام پس زمینه و مراحل را برای تولید یک بازی انجام دهد.در اواسط دهه 1980 یک تیم از حداکثر سه نفر که در زمینه ی هنری بازی رایانه ای کار میکردند تشکیل شد.در اوایل دهه 1990 هنر در بازی رایانه ای به طور قابل ملاحظه ای...
-
Call of duty 2
1393/06/25 04:53
تاریخچه: پس از موفقیت نسخه اول و استقبال کم نظیر از این بازی مدیران تولید نسخه اول به فکر تولید نسخه دوم این بازی افتادند.نسخه دوم با همان سبک یعنی اکشن و تیر اندازی اول شخص و حفظ ایده های موجود از قبیل گروهی بودن بازی، هدایت تانک و ضد هوایی. تحلیل گیم پلی: بازی از نظر گیم پلی تقریبا شبیه به نسخه اول می باشد و در واقع...
-
Call of duty 1
1393/06/25 04:49
تاریخچه : این بازی با نام ایرانی ندای وظیفه در سال 2003 تولید و در همان سال به عنوان برترین بازی سال انتخاب شد که جزو محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های اکشن سال 2003 محسوب می شود. تحلیل گیم پلی: این بازی در سبک اکشن و تیر اندازی اول شخص می باشد که ایده خلاقانه آن به حملات گروهی و امکان وجود یارانی در بازی می باشد که...
-
call of duty
1393/06/25 04:48
ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی متن حاضر تحلیل سری بازی محبوب کال آف دیوتی هست که با توجه به مطالب گرد آوری شده و انجام بازی به ویرایش آنها پرداختم و در اختیار شما عزیزان قرار داده تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده نمایید.مطلب دیگر درباره کدهای تقلب می باشد که بنده فقط بخاطر راحتی شما از سایر سایت ها وارد نموده ام و...
-
دانشگاه علمی کاربردی گیم با هدف تربیت نیروی متخصص
1393/06/24 03:47
مدیر عامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای، تربیت نیروی کارآمد متخصص در حوزه گیم را از اهداف راهاندازی دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد. به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دکتر بهروز مینایی به فلسفه تشکیل دانشگاه جامع علمی کاربردی گیم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه دانشجو را در خلاء نمی گیرد بلکه برای رفع...
-
ضعف کارگردانی در بازیهای رایانه ای و راه حلی برای برطرف کردن آن
1393/06/23 04:56
مجید نوردوست صنعت بازیسازی برخلاف چیزی که از ظاهر آن استنباط میشود، دارای چالشهای زیادی است و به افراد متخصص زیادی نیاز دارد تا بتوانند یک پروژه بزرگ را هدایت کنند و وظیفه رهبری بخشهای مختلف آن را به دست بگیرند. بازی های رایانهای برخلاف آنچه که در کشور شاهد آن هستیم، با برنامهریزی بهتری ساخته میشوند و کنترل...
-
تاثیر بازی های رایانه ای بر کودکان و نوجوانان
1393/06/23 04:14
آنچه بیشتر کودکان و نوجوانان را شیفته خود می کند، بازی های رایانه ای است. پیشرفت کیفیتی این بازی ها به فاصله ی کوتاهی در ایران رواج یافته و بازار اسباب بازی و لوازم سمعی و بصری را به تسخیر خود در آورده است. اثر بازی های رایانه ای بر کودکان و نوجوانان پدیده ی جدید دانش بشری که تقریباً در همه ی شئون زندگی اسنان راه...
-
برنامه نویسی موتور بازی های رایانه ای
1393/06/22 04:48
این گرایش هدف اصلی خود را در تربیت نیروهای متخصصی قرار داده است که با مفاهیم و قواعد توسعه موتورهای بازیسازی آشنا باشند و به دلخواه خود بتوانند در آیندهی به توسعه موتور، میانافزار ، چارچوب یا کتابخانههای لازم در زیرساختهای فنی بازیسازی دست بزنند. بدیهی است که به دلیل سختی زیاد و پیچیدگی فراوان این گرایش، صرفا...